måndag 17 oktober 2011

Regn, ljuva regn!

Vaknade till strilande regn. Härligt! 25,5 grader på balkongen. Vaknade av att det var kyligt i natt och att jag behövde gå upp en sväng. Hade väl inte svettats ut vätska som man brukar ...

Vi missade gudstjänst igår eftersom jag tittade på datorns klocka som tydligen hade återgått till svensk sommartid :( Vi ägnade oss åt läsning på balkongen. Hade annars tänkt gå på fransk gudstjänst (istället för lingala som det var förra söndagen) men av det blev intet.

Käkade burgare på Hassan. Lagom promenad dit och hem. Lillemor och jag tog ytterligare en promenad i den svala kvällen och träffade projekthandläggare Kimy från Sthlm som just tagit in på ett hotell i närheten.

En norsk och några finska damer har anlänt har jag hört ryktesvägen. Hoppas få träffa dem idag. Två av dem känner jag sen 80-talets Kongoperiod. Ska bli roligt att träffa dem. Nu frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar