lördag 14 januari 2012

Facebook-status

Lägger in min nyligen inlagda och något förvirrade Facebook-status här eftersom alla inte är på FB:
Vaknade med lite stilla huvudvärk ... skulle sen till Airtel för att fylla på modemet (det blev 5 G för 30 kcfa), när jag var där igår hade tjejen i kassan redan gått hem (!), "kom i morgon kl 9", men då hade inte tjejen kommit, hon släntrade in vid 9.30 och sen tog det en stund för servicedamen att trycka in alla dessa G på mitt modem, Var där en timme! Satt bredvid en superförkyld snubbe :( Åkte sen till kontoret. Åkte mot enkelriktat på en gata där det enkelriktade inte gäller efter kl 14 på vardagar och inte heller på helger, var ändå supernervös eftersom jag nyss blev av med körkortet p g a i stunden påhittade regler av en "lagens väktare", men det gick bra den här gången ... Pratat igenom gårdagen med min kollega. Huvudvärken har ökat i intensitet. Kanske har jag palu (malaria) som Palle (åtminstone misstänkte infektionskliniken i Linköping att han hade det så han har visst legat där i natt!) ... Nu körs det med en trimmer utanför kontoret. Kanske får åka hem och jobba :/ Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar