torsdag 27 oktober 2011

Energi

Strömmen är tillbaka men gasen är slut. Man kan inte få allt. Gisèle var inte nöjd eftersom pannkakorna inte blev så bra på elspisen. Stekpannan är lite rund i botten. Jag tyckte dom var fina som vanligt. Blaise som är logistikansvarig och allmänt ansvarskännande fixar en ny gastub åt mig i eftermiddag. Jag är så tacksam.

Full fart på kontoret idag också. Nu är det dags för löner och upplägg av nytt projekt med nya rutiner omkring. Min närmaste kollega har semester så då faller fler uppgifter på mig och Makani Albert, som också jobbar med ekonomi. Men jag tycker att det är roligt. Nu börjar man ju också fatta vilka folk är och vad dom heter :) Roligt, är vad det är!

Vi planerar en utflykt till på söndag lite norrut. Det är ett hotell eller dylik anläggning med ordentlig pool som ska finnas där. Hoppas det är bra. Vet inte riktigt hur långt det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar