lördag 3 december 2011

Människan spår men Gud rår ...

Är bättre i ryggen idag. En bekant kom förbi och masserade den igår kväll och jag känner mig märkbart bättre nu på morgonen. Hoppas det håller i sig. Kiropraktorn kommer idag för en omgång till. Han tar 10.000 cfa (140 kr) per behandling.

Sen ska jag till jobbet för en brådskande utbetalning för DNMs räkning. Sen ska jag hem till Sissi i Moukondo och gå till en skräddare med honom. Det är mina planer, sen får man ju se hur det blir ... Det brukar aldrig bli som man har tänkt sig. Axel ska till Mfilou och träna volleybolltjejerna. Han är förkyld men kände sig bättre. Vi har varit hemma och kurerat oss båda två i flera dagar.

Joel fyller 9 idag! Har skickat en liten present som tydligen har kommit fram. Kul! Snart kommer dom hit :)

Strömmen kom tillbaka igår kväll och det kom också ett rejält regn som rensade luften. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar