tisdag 29 november 2011

Körkort och ryggskott


Har inte haft internetuppkoppling hemma på någon vecka, men idag gick Axel och köpte refill. 

Ligger i sängen med fläkten bredvid.  Har ryggskott. Om jag inte är bättre i morgon ska jag leta upp någon kiropraktor. Vet att jag var hos en här för 23 år sedan, men han kanske inte finns kvar. Det var en katolsk präst, kommer jag ihåg! Tar smärtstillande så länge.

Sissi kom förbi på lunch. Axel köpte 3 shawarma på väg hem från kontoret. Blev av med körkortet i en poliskontroll också. Mycket ska man vara med om. Han får hämta det på polisstationen i morgon. Det var ett missförstånd som kanske blir svårt att reda ut. Polisen vinkade att han skulle köra, men när han körde blev polisen arg för att han körde rakt fram och inte svängde! Tydlighet är viktigt i alla lägen.

2 kommentarer:

  1. Verkar vara en eländes period just nu hos er, hoppas du får tag i hjälp till din rygg och att det ordnar sig med Axels körkort. Krya kramar till dig

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Det ordnar sig nog till slut. Det brukar göra det. Jag har dåligt med tålamod bara. Axel tog bilen nu på morgonen. "Upp i sadeln igen" är väl det bästa.

    Allt gott till dej också Ethel!

    SvaraRadera